natti natt....

snart i varje fall. oj vad trött jag e. snart e det dax att sova. ska bara flörta med pontus så kanske han kan gå ut med bessie en sväng

oj, oj, oj ännu en svin kall dag. och vet ni hur jobbigt det är att gå en hel dag som en michellin gubbe i termo och massor med jackor? det är iaf as jobbigt. stallet blev aldrig klart och jag blev bara tröttare och tröttare. när det äntligen var klart skulle jag till ridhuset, och vad händer? jag gör en sån jävla praktvurpa! slår i bakhuvudet i marken. då är måttet rågat. jag vägra resa mig upp. jag orkar inte och kan heller inte. så jag ligger där en stund innan jag tillslut tar mig upp. sen red jag steely en sväng i ridhuset. han var nog lite trött efter lektionen igår. nu har jag precis vaknat efter en timmes sovande i soffan, och ska nu fortsätta mitt sovande i sängen. god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0