oj vad helgen går fort jämt.

så va helgen slut igen. det är ju inte klokt vad  helgerna går fort. jag red häppi och marre idag igen. marre gick rätt bra, lite lugnare idag faktiskt. det är ju alltid trevligt. sen red jag häppi. hon va en handfull idag. halvhalterna gick inte igenom. lugn? vad är det? jag var tvungen att räkna till10 ungefär 100 gånger. men dom sista 10 minuterna så släppte alltihop, och halvhalt? yes sir! men sn började lektionerna och det var inte länge man fick suga på den karamellen.

sen åkte jag, pontus, perra och yvonne och kollade på en lägenhet i brännbo. den var ingen lägenhet som vi fastnade för. allt för mycket som vi skulle velat göra om. så vi får väl hoppas att det dyker upp nån ny lägenhet snart.
nu ska jag kolla på en av mina favvo filmer, "the holiday". massor med bra skådisar, cameron diaz, kate winslet, jack black och jude law. i like. bye bye ses imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0