pytte lite shopping idag.

har bara köpt lite grejer idag (än så länge). men det har blivit ett par stigbyglar och några sulor som kanske kan hjälpa mig med höften. det lär inte bli bra men jag kanske inte får lika ont i knät och fot leden om jag har dom. det blev också en surprise till en som alltid ställer upp. kram på dig du vet vem du är;)
mamma köpte en..... ja gissa vad? ni som känner henne har nog redan räknat ut vad, jo en jacka! väldigt snygg iaf..
nu ska vi tillbax och kolla lite mer i mässan. kanske blir det nåt mer idag vi får se.


sulor och ett par bruna stigbyglar.


mammas snygga jacka.


i hoppningen i dag var häppiness syster med och hoppade. gick precis på samma sätt som häppi, lite stötigt och framåt lutad.

Laetitia 1999, e:lap top ue: baryshnikov
svensken alexander zetterman är ryttare.

bye bye syns igen ikväll:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Var syrran lik Häppi i övrigt?Va hon lika het o tossig:)???Hälsa alla goa hästar från mig, saknar er.

MÅSTE pallra mig ut nån dag!!!

Kram Sandra

2009-02-21 @ 17:45:41
Postat av: malin

hade fullt upp med att fota så jag såg faktiskt inte så mycket.

2009-02-21 @ 23:09:51
Postat av: Mette

Hoppas ni haft det bra i Götet! :) Snygg jacka Cissi har köpt också! Hästarna har varit snälla i helgen så det har gått bra :)

2009-02-22 @ 20:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0