rätt nöjd faktiskt:)

vi gick runt munkholmen idag med bessie och zelda. bessie tyckte det var jobbigt och gå så länge i koppel utan att få göra som hon själv ville. å zelda mäeker man ju inte en av att man har i ett koppel. när vi kom hem så sov dom enda tills anna kom och hämtade zelda. sen sov bessie vidare. jag var väl inte heller väldens piggaste när vi kom hem från promenaden. det är ju helt sjukt att man inte kan gå i dryga timmen utan att få ont. jag måste verkligen ringa till KS nästa vecka och höra om det finns nåt dom kan göra åt det där.

underbar bild??? zelda kollar åt nåt helt annat håll och bessie försöker få av sig grimman.
min kamera har åkt till nån special lagning och mobilkameran kanske knäpper av 1 kort på 20 försök, å då blir bilderna så här bra....

när vi sen kom hem så började jag städa min garderob. har plockat ut allt. vikt om allt och gjort mig av med 3 ica påsar. känner mig mycket nöjd över det.
pontus har åkt till robin på tv-spels kväll och jag har kollat på melodifestivalen. känner mig nöjd där också faktiskt. jag hade 3 favoriter och 2 av dom gick till final i globen och den 3:e gick till 2:a chansen och blev deutom juryns favorit. ser bra ut inför fortsättningen av denna never ending story.
god natt och bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0