så där ja!

jag är äntligen ute i god tid. jag är en sån som alltid är ute i sista sekund med allting. idag har jag börjat mitt fix till den14/2. jag känner mig nöjd över min påhittighet. pontus! du kan aldrig lista ut vad det är för nåt!

idag har jag ridit på crax och letizia. crax känndes ganska trött, så han fick ta det lite lungt. han ska ju tävla på söndag. få se hur han känns senare i veckan. kan vara så att jag måste ge honom lite mer havre så han piggar på sig. sen var det letizias tur. hade lite onda aningar vad det gäller den alldeles "underbara" vänster sidan. men tro det eller ej? men idag var hon inte ett dugg stel. det är konstigt de där, hur hon kan ändras så mycket från den ena till den andra dagen.

nu ska jag ta en dusch, sen ska jag hänga upp tvätt och slänga i en ny maskin. jipiii!

Kommentarer
Postat av: Jusslin

Ska du tävla någon mer än Crax? :)

2009-02-10 @ 19:53:29
URL: http://jusslin.blogg.se/
Postat av: Guitar Hero Kungen

Guuud vilka fina bokstäver!

2009-02-10 @ 21:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0