så var dagen slut....

nu e vi tillbax på hotellet. kollade på hoppning och sen fyrspann. det blev ingen shopping på kvällen. men har hittat en förbygel till alexandra. kostade "bara" 995 kr, billigt? men men hon måste ju ha en så det är ju bara och punga ut med pengarna. letar också efter en hjälm. eftersom min knäcktes när jag ramlade av letizia. men jag kan ju bara ha dyra hjälmar så jag letar vidare.

i hoppningen så vann edwina alexander, australien. och 2:a kom rolf-göran så ännu större anledning att tävla om en autograf från honom. det gör du på inlägget längre ner på sidan.

middag blev idag en cesarsallad och cola på hotellet, mycket gott.




rolf-göran på väg in på prisutdelning.


vinnande ekipaget i fyrspannskörningen från holland.

bye bye sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0