tack!

pontus är ju helt otrolig. idag skulle jag vara hos läkaren 13.30. inget farligt. ville bara kolla några födelsemärken. eftersom jag inte visste om jag skulle ta bort några och alltså inte visste om jag kunnde rida efteråt så var jag tvungen att rida innan. ska ju tävla på söndag så det är ju inte lämpligt att låta dom stå. pontus är så snäll att han fixar allt i stallet medans jag rider. hann med 4 hästar innan 12 idag. rätt bra om jag får säga det själv. sen skyndade jag mig till doktorn. efter det åkte jag till gåvogömman för att handla upp mitt presentkort som jag fick när jag fyllde år. det här blev det för pengarna.

fina burkar för the, kaffe och nåt mer som jag inte vet eftersom texten står på franska. sen har jag sprayat träskålen som står till vänster i guld.

sen köpte jag en korg. den ska jag ha när jag handlar. spara på påsar och naturen. invigde den idag på coop:)

fina bilder va? har fått tillbax min kamera idag, så nu blir det lite mer kort igen:)
jag skulle ju till väsby och hämta kameran och passade på att gå in i väsby centrum. fick ju pressentkort på gina av pontus föräldrar i julklapp. så idag köpte jag en väldigt snygg jacka.

den gör sig inte riktigt rätt på em galge, mycke finare på.

jag köpte också en jacka/ skjorta till pontus som tack för hjälpen idag. rätt cool tycker jag iaf. sen blev det lite mojs hem också. bl a ett fat till vardagsrumsbordet, en mycket snygg krona, som passar perfa till M & P bokstäverna. sen blev det 3 fina vaser som passar ihop till dom andra som jag redan hade. frånbörjan var det 4 st vaser, men jämna tal är inte bra så med 3 till blev det ju 7 :D

kronan.

3 nya vaser närmast i bild.

och ett fat.

nu e det dags att nanna kudden, god natt.  

Kommentarer
Postat av: Mamma

Blev ju fin-fint med dina nya saker....

2009-02-11 @ 23:07:46
Postat av: Ann

Vad står det på tredje burken..... så duiten måste köpa hem några konstiga ingredienser...

2009-02-13 @ 10:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0