tillbax igen.

jaha så va man hemma igen. idag har dom som tävlade igår fått ta det lungt. longerade dom en liten stund i ridhuset. dom fick välja gångart själva. crax startade i galopp och busade hela tiden, letizia var jätte trött. hon skrittade bara runt runt. sen har vi ju allan brallan, hon är så uppe i de blå. jag smackade lite och hon började lunka runt i en taktmässig trav. sen hände det inget mer. det ökades inget och minskade inget. hon bara travade där i sin egna lilla värld.
nu har jag varit och ridit dressyrlektion. jag hade steely. han var lite eller ganska mycket på G till en början men lugnade sig så småningom. sen gick han väldigt bra.

sen kom ann med en hjälm. en som pontus ska ha när han ska rida om 2 veckor. det ska bli så kul. jag tror faktiskt att han kommer vara duktig. all tid han tillbringat på läktaren måste ju ha gett nåt resultat.
nu e det dax att gå å sussa, bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0