tillbax igen.

nu e jag tillbax igen.
igår blev det inget bloggande. jag hade ett 15 timmars pass i stallet och när jag kom hem efter tio så hade jag helt enkelt inga krafter kvar. dom jag hade gick till att duscha och äta. först jobbade jag, sen red jag. minns inte vilka just nu men jag minns iaf att det gick sådär med alla 3. sen hade jag ridlektioner. 2 st. och som vanligt är tjejerna väldigt duktiga, kämpar alltid på bra. jag kämpade också på i kylan. det var så jäkla kallt att jag höll ju på frysa fast i marken. sen hoppade jag letizia. det gick inte speciellt bra. jag hade så jäkla ont i höfterna. inte kul men det är bara att bita ihop så länge man  kan.
letizia efter träningen igår.

lilla milli var med på en av lektionerna. hon e så fin och duktig när hon går där med matilda.


idag var höfterna lite bättre, skönt! jobbade på som vanligt idag. men fredagar e ju alltid sköna eftersom johanna har praktik hos oss då. när stallet var klart så hoppade jag. först alice. det gick både bra och mindre bra. fortsatte där vi höll på igår. det var ju lite lättare med henne eftersom hon inte e lika frammåt som letizia. sen var det dax för crax. han var jätte pigg till en början men lungnade sig lite efter ett tag.då gick det ganska bra.
sen har jag förberett tills på söndag. det tag ju mig 100 år att hitta alla täcken. sen tog jag fram allt som ska med utom sadel och träns. fixade crax och lettans manar. så det ska gå lite lättare imorgon.

jag och alice.



morgon trött alexandra.


 jag gillar inte den här pausen som är i let´s dance. den är alldeles för lång. jag blir ju jätte trött av den här väntan.
god natt och bye bye.

Kommentarer
Postat av: Anonym

guuuud vad du ee fin millis älskar dej:) du ee så fin i ditt fina träs.

2009-02-13 @ 22:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0