torsdag + fredag

igår var jag så trött att jag inte kunnde skriva nåt när jag kom hem från stallet. men igår hoppade jag steely på lektion. det var första gången sen innan jul som han fick hoppa. så det kan man ju säga att han gjorde både över hinder och utan hinder.
jag hade tänkt att vara snabb i stallet så jag skulle hinna hem en stund innan jag skulle ha lektioner. man det blev det inget med, graciana fick nån slags kolik, men det var inte nån vanlig kolik utan kanske mer en släng av kolik. så det var bara till att gå och gå och gå under eftermiddagen.

idag hoppade jag crax. han var superpigg. inte kanske så vanligt på just honom. men det gick väl rätt så bra iaf. sen har jag ridit ut några svängar idag. först på graciana. sen red jag steely och lurade med mig madde på alexandra. steely är lite sådär att fara ut ensam i skogen på. men det gick bra iaf. sen tog jag snälla häppi sist. hon e så duktig när man e ut själv. det hade börjat skymma men hon bara går som en liten klocka:)


nu på kvällen så har vi haft lite folk hemma på middag. det var ylva, phille, nicke, maria och lilla tuva (tuva var visserligen inte med så länge, hon stupade nämligen i säng efter 1 timme eller så) vi åt och kollade let´s dance. det var verry nice. fullt hus med hundar var det också, så nu e bessie helt slut.
nä nu ska jag gå å sova så jag orkar upp i morgon bitti. ska träffa mette vid halv 8, 8.
god natt och bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0