torsdag kväll, nästan natt.

så var veckan längsta dag äntligen över. när man är som allra tröttast på veckan så är dagen som längst. först jobba sen rida sen ha lektion och sist av allt rida lektion själv.
red letizia och steely idag på dagen. letizia gick väldigt bra idag. det blev mycket galopp arbete. hon var jätte duktig. hon e ju expert på att ligga tungt i handen men inte idag, tack så mycket. steely har en lugn vecka, han var lite hängig när jag kom hem från göteborg så nu får han glida runt lite. idag skrittade vi ut själva det är ju = hej å hå! men jag satt ju iallafall kvar.


tjejerna på mina lektioner fick träna på att känna hästarna. det fick dom göra genom att blunda när dom red. det var nåt jag kom på igår när jag red ringo. hoppa inte bara upp och rid, utan hoppa upp och känn efter hur hästen faktiskt känns å sen rid.

hoppade alice idag på lektion. det gick helt okej.
caroline provred häppi idag. vet inte riktigt hur hon tycker att det gick. häppi är ju ganska svår när man rider henne första gången. hon blir ju lite stessad då. får höra med henne nästa gång vi ses.

nu e det sovis dax, god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0