usch vilken dag.

vilken jäkla dag. idag har ju ingenting gått bra. började rätt hyfsat. jag hade bakat en tårta till pontus. så halv 8 åt vi tårt frukost.

halva tårtan kvar efter frukost.

sen bar det av till stallet. jag skulle ju bara rida 1 häst innan 10 idag så lite sovmorgon blev det. red på steely. han gick ganska hyffsat. men jäklar vad kallt det var. 11 minus. sen skulle vi iväg till ulrika och stefan för att tvätta hästarna och rida lite på dom som ska tävla imorgon. men lastbilen startade inte och allt blev skit. så vi fick skritta ut ist. ännu mer kallt.  vid det här laget var jag på väldigt dåligt humör. jag hade faktiskt inte bestämmt om jag skulle tävla eller inte. men sen gjorde jag en uppryckning och tog tag i allt. jag knoppade hästarna, mette borstade och madde linkan smorde alla grejer. sen kom pontus och bar ner allting till lastbilen. TACK alla för hjälpen!

letizia i knoppar.

crax i knoppar. glömde ta kort på alice, så henne får ni se imorgon.

sen var det till att skynda sig hem. lill fisen hade ju kalas idag. hon fick pippi filmen och hjärte godis av oss. godiset var nog mest populärt av allt.

fisen i sin fina nya klänning.

nu har vi precis kommit hem från pontus föräldrar. och jag ska gå och sova, klockan ringer ju vid 04.15 i natt. skööönt!
nu kan jag ju avslöja pontus alla hjärtans pressent. han ska börja rida i gubbgruppen som ska starta snart. han har länge sagt att han skulle vilja rida men inte har råd. så nu e det fixat!
jag fick ett jätte fint armband av pontus.

armbandet jag fick. och nej jag är inte död, bara väldigt blek. jag har en ljus hudtyp;) sen var armbandet lite litet har tydligen också lite tjockare benstomme än dom flesta.
bye bye

Kommentarer
Postat av: Matilda Jusslin

Lycka till imorgon, om ni inte vinner så vinner ni iaf finast priset ;)

2009-02-14 @ 22:06:03
URL: http://jusslin.blogg.se/
Postat av: malin

tack! vad du e snäll!

2009-02-15 @ 17:23:04
URL: http://malinmygganeriksson.blogg.se/
Postat av: erikssson

Va fina dom är hästarna :)

2009-02-15 @ 20:09:14
URL: http://nannaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0