god natt

blev inget skrivande igår, var i stallet först hela dagen sen var det bara hem och ta en dusch, åka tillbaka och så var det dax för tävlingsryttarmöte. alltid väldigt trevlig. höjdpunkten är ju självklart smörgåstårtan! sen blev jag sådär som jag ofta blir, orkar inte åka hem. så jag, ann och mamma satt och pratade i klubbis tills kl 23.00. man var ju pigg i morse eller inte.


det var ju bara att gå upp i morse. jobba i stallet. det är ju väldigt skönt när barnen har lov då får man alltid hjälp med lite allt möjligt. TACK alla duktiga tjejer! igår blev det uteritt för hela slanten och idag blev det ridhuset. red häppiness på ett nytt bett idag. det måste gå att ta tillbaka henne när det gäller hoppningen. red henne på gummipelham. det gick bra, verkade gilla det. tuggade hela tiden. lite för pigg i galoppen men helt okej för att ha vilat igår. red också alexandra och letizia. alla gick helt okej idag men häppi var nog bäst.
gjorde en annan kul grej idag. jag red ringo. en häst som förhoppningsvis ska bli en lektionshäst så småning om. det är ju alltid lättare att hjälpa nån med en häst om man ridit den själv. han var lite muppig i början men sen gick det bättre.
det finns ju inget härligare än att rida en häst som bär sig själv och man inte har nåt i handen. lovley!

nu e det god natt, en lång dag väntar imorgon. god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0