hallo!

jag tror att jag börjar bli sjuk. vet inte riktigt. lite ont i halsen har jag. sen känner jag mig lite så där, ja ni vet hur det känns när man inte riktigt vet vad. snart är mitt favvo program. made in sweden!

idag tog jag det lugnt i stallet, red inget idag. hade frilongering. man skulle också kunna säga att hästarna var lösa i ridhuset och hoppade. dom tyckte att det var jätte kul speciellt crax. han slutade aldrig att springa runt. längtar till imorgon då är det hoppträning. vet inte vem jag ska hoppa, det visar sig imorgon.
nu ska jag göra mig klar för sängen, ska försöka gå upp i tid imorgon så jag hinner med allt imorgon.
god natt och bye bye!

Kommentarer
Postat av: Ann

Ta det lugnt, mitt halsonda håller fortfarand i sig och pendlar med feber till och från!!! Tänk om man bara fick lägga is ner en dag och bara "vara". Vi ses imorgon!



/Ann

2009-02-04 @ 21:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0