2009!

jaha så va 2008 slut. vi hade inte direkt ett spännande nyår. jag och pontus var hemma själva. åt lite mat och lite chips. bessie var som väntat rädd. hon tillbringade mestadels av tiden i duchen. hon fick lungnande och det hjälpte henne att klara av kvällen och natten. det måste vara hemskt tråkigt för alla människor som tillbringar nyår alldeles ensama. det finns ju inte mycket att kolla på på tv. det var maraton med james bond. hur kul är det egentligen... inte mycket. det var alltså med andra ord en lungn kväll. ingen baksmälla för min del iaf.
gott nytt år på er alla!

Kommentarer
Postat av: Johanna Thüring

Ja men då var vi två. Simba är också jätte rädd så det var bara jag och Emil hemma med hunden.. Men nyårsafton har blivit så överskattat så för mig gjorde det faktiskt ingenting att sitta hemma.. Vi ses!

2009-01-01 @ 18:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0