30 januari

Arwen är så himla söt på mornarna. dom står ju vid grinden, alla fölen alltså. dom väntar ju på Merla. lill fölis mamma e det. när hon kommer så drar ju hon och lillfölis iväg, men Arwen står alltid kvar. hon vill liksom gosa lite innan hon går tillbax till dom andra. lilla sötis kanske kommer ihåg den där dagen i juli 2007 när hon föddes och inte hade nån mamma, den hon hade ville ju bara ha ihjäl henne hela tiden. så då fick hon ha mig som mamma istället.



sötis en tidig fredags morgon.


när jag är inne i en box idag så hör jag ett ljud. jag vänder mig om så ser jag nått. gissa vad?
jo "kattengustav" alltså Uno stallkatten. han är väldigt lik Gustav. han retar hundar, älskar mat, ligger mest å sover hela dagarna och det var väldigt längesen jag såg den katten med en mus i munnen. nu till vad det var jag hörde i boxen....
Uno var törstig!

om bilden är otydlig så sitter han faktiskt på kanten på en hink och dricker.

det blev ingen ridning idag heller, höften e inte i sitt bästa skick precis. stackars hästarna. några av dom har vilat i flera dagar på raken nu. men vad gör man? om jag inte kan få på mig byxor och strumpor på morgonen så lär det inte vara lämpligt att rida. och mamma kan ju inte rida alla hästar själv när jag är handikappad och mette går i skolan. men imorgon rider jag hur som helst. häppi marre och alex nu är det slut på pausen och dags för allvar igen.

imorn ska jag försöka ta mig till hööks och horze, men har ingen lust att åka själv så får väl se om man kan lyckas dra med mig nån? vi får väl se hur det går. jag sätter 5 spänn på att jag inte åker. bye bye

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ska du handla igen? Undra vad?

Jag kanske följer med , men då utan plånbok.....Hehe

Sov gott!

2009-01-30 @ 23:25:39
Postat av: malin

inte handla, jag ska byta byxor på horze och hundtäcke på hööks.

2009-01-31 @ 07:36:35
Postat av: Carro

Haha uno :)

2009-01-31 @ 16:00:07
URL: http://carolineemmahellstrom.blogg.se/
Postat av: Jusslin

Uno, skönast :)

2009-01-31 @ 19:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0