7-21

det tycker jag är härliga tider. kom till stallet 7 i morse jobbade på som vanligt, gick rätt lätt idag faktiskt. det skuka idag var att jag åkte 1 timme innan pontus hemmifrån idag. och innan jag var klar med jobbet istallet så hade han tagit sig till amsterdam. e det inte en sjuk tanke när man tänker på hur det är? innan jag ens e klar i stallet så e han i ett annatg land. sen red jag steely och alexandra idag igen. gick väldigt bra med steely och alex var också duktig. var ingen idé att åka hem sen jag var klar vid 16.30 och skulle ju rida igen kl19. red alice på lektion, hon kämpade på och var så duktig hela timmen. tänk en hel dag på bara några rader.

nu till mitt o yes! igår. jag säger bara
jessica + flika = sant, jippiiii!
congrats Jessica!

Kommentarer
Postat av: emelie

de va fan på tiden! :)

2009-01-26 @ 23:06:37
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha sant :)

2009-01-26 @ 23:12:21
Postat av: Anonym

Har Jessica köpt Flika??!!Det var väl toppen.

Sandra

2009-01-27 @ 16:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0