aj! mitt ben...

började städa imorse, men hann inte mer än dammsuga sovrumet innan dammsugaren la av. om man inte drar ur sladden så långt det går så blir den överhettad eller nåt så då lägger den av. tråkigt... jag slapp städa klart :=) jag åkte till stallet istället. borstade och fixade lite med hästarna. sen ville AK provrida Flika. Flika ligger ju inte så bra till hos Hempa. hon gör ju ingen nytta varken på ridskolan eller nåt annat. Hon är ju lite speciell om man säger säger så. det gick rätt bra för AK, det var nog skräck blandad förtjusning ;)  flikan blev lite stressad på slutet så jag tänkte att jag skulle ta en provtur. det gick bra tills flika sparkade bakut i galoppen och jag tog tag i henne, hon blev sur reste sig och hoppade åt sidan. jag åkte på sidan och hon jassade runt och studdsde, jag tänkte hålla mig kvar men gav upp när det känndes som om hon aldrig skulle lugna sig för att jag skulle kunna klättra upp.


så här gullig är boven i stallet. AK i bakgrunden är glad att det inte var hon som tuggade grus ;=)


ser ni bullen på mitt skadade ben?

kollar körslaget och stjärnor på slottet samtidigt, går sådär. säger bara heja Robert. ätit pizza och gotte ikväll mmm.....

bye bye så länge ska kolla IKEAs hemsida nu, vi ska dit imorrn så jag behöver en ordentlig inköpslista. ni kanske får se den lite senare ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0