:(

det blev inget bloggande igår. allt började bra. mina lektioner gick toppen! sen hoppade jag alexandra. det var väl nog första gången på 3 år som alex hoppträna. å nej jag red inte barbacka jag har fixat sadeljorden. hon var så glad sparkade bakut å öronen var spikrakt framåt hela tiden. sen skulle jag hoppa letizia. det  var då det gick lite snett. vi skulle trava bommar som låg i en solfjäder. man kan säga att hon inte hade lust. och jag ska ju aldrig ge mig och då händer det grejer. hon reste sig sparkade bakut om vartannat, tillslut slog hon upp halsen i mitt huvud. jag svimmade nog för nästa gång jag tittade upp stod hempa där och frågade hur det hade gått. lettan hade hoppat en kombination på vägen till friheten, sen körde hon lite bus innan hon ville bli fångad. när jag hade hämtat mig hoppade jag upp och fortsatte lektionen. det gick faktiskt väldigt bra tillslut. lilla knäppa lettan.

gammal bild på Lettan eftersom jag inte har nån kamera.


idag är det fredag och då är ju johanna på praktik hos oss. så idag hopptränade vi på arbetstid (perfa:) jag hoppa craxen och johanna på lektionshästen coral. det gick bra. men satte på crax en martingal i veckan, å oj va sur han var. ist för att dra upp huvudet och dra iväg i korsgalopp så försökte han dra ner huvudet för att komma undan, men det gick inte lika bra som att dra upp huvudet. 1-0 till mig ( iaf idag). nu e det let´s dance, min favvo är laila heja heja!


nu ska jag berätta min lilla hemlis. vi kollade på lägenhet i tisdags. så fin!! min drömlägenhet. budgivning har gått så segt. trodde på riktigt att vi skulle få den. vi har lett under lång tid och flera gånger men nu var vår topp nådd men tydligen inte de andras så det blev ingen lägenhet :( buhu jag gråter.....

Kommentarer
Postat av: Anna

Verkligen ledsen för er skull. Men de e nog som din mamma sa; de va inte meningen..

De kanske till o med blir att de kommer upp en mkt mkt finare lgt till bättre pris inom en snar framtid. Då kanske du e glad att de inte blev ngt me den lgt nu.

Lycka till o meddela mig gärna om ni hamnar i budkrig igen. ;) Kramar!

2009-01-23 @ 21:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0