fredag!!!

nu har vi klarat av första jobbveckan och det gick ju bra. idag hade vi Johanna som hjälp i stallet. hon har ju praktik hos oss varje fredag. det gick ju rätt lätt och smidigt då. vi 2 hopptränade idag. jag hade alice och Johanna lektionshästen pax. det gick rätt bra för oss båda. på eftermiddagen red jag ut en sväng på graciana. hon var så lugn och harmonisk idag, det var ju trevligt. för er som inte vet hur graciana är så är hon inte den mest sansade hästen i vanliga fall. ska lägga in en bild på oss sen men nu e jag hos nicke och maria och har inte bilderna här.

nu har vi precis kolla let´s dance, det var ju lika bra som alltid. I love let´s dance! vi kolla nu nån film som heter The condemned. hemsk film, men jag är helt fast. den e från 18 år så då kan ni ju tänka er hur den är. nä nu måste jag tillbax till filmen. bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0