grattis pappa!

idag fyller pappa år. grattis till dig!

var i stallet och red på morgonen. jag red steely och alexandra, mette red lettan och graciana och mamma red alice. det gick väl rätt bra, men jag har ont i hela kroppen sen jag flög av i torsdags. och huvudvärken har jag kvar. sen åkte jag och pontus till märsta C och handlade lite grejer för presentkorten jag fick när jag fyllde år ( för er som inte vet så var det i sommras). tur för mig att dom på catuche (eller hur det stavas) var snälla. presentkort gäller bara 6 mån så mitt hade gått ut i början på januari, men fick handla ändå. tack tack! sen blev det lite smink från carmen. precis vad jag behövde men alltid väntar med till sista sekund att köpa.

sen åkte vi till pappa å anna och hämtade lite saker som dom hade köpt till mig på ikea. alltså tro det eller ej, grundton golvlampfot, finely! sen hade dom som tur var kvar ramen ribba som utgått ur sortimentet kvar i kungens k. så nu har vi en hel ram också, tack så mycket för det.

 nu har vi tillbringat hela kvällen hos pappa och anna. pappa fyller ju år idag. så det blev middag och tårta. farmor, min farbror kenneth och min faster monika och hennes man karsten var här också. så kul och träffa monika å karsten, det var ju så länge sedan :)

när jag kommer hem ska jag lägga in bilder på arwen som hade träns på sig för första gången idag. hon tyckte nog det var sådär, men oj va fin hon va i ljusbrunt träns, lilla bebis arwen har redan blivit så stor ;)
bye bye så länge.
(kan bli så att bilderna kommer in imorn om jag e för trött när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0