hej hopp!

jobbade idag igen, som alla andra dagar. red sen letizia, blir helt galen när hon går och hänger i bettet. jag har nog för dåliga ben. man ska ju rida med mer ben om hästen hänger fram, men jag har ju inte mer ben så jag vet inte vad. men det tog ju crax 1.5 år innan han blev lätt i handen. sen skrittade jag graciana. hon har nog slagit i käna när hon står och sparkar i boxen för båda fram är lite galliga. jag hoppas iaf att det är det som är orsaken. sen var jag och ponte på ....? det gick bra. det känndes iaf skönt när vi senare i kväll gick för att titta på .. ........? jag höll på att dö så snyggt allt var m m m... som jag brukar säga. nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon. jobbar med marion imorgon också, madde e fortfarande sjuk. krya på dig jag vet ju att du läser.
god natt och bye bye ses imorn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

..... var väldigt fin! Lycka till!

2009-01-21 @ 19:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0