heja roffe!

heja rolf-göran bengtsson!  ring och rösta på roffe nu 099-23403!

 nä nu till dagen, madde var sjuk idag, men marion kom och jobbade ist. det var tur för mig annars hade jag nog stått och mockat än.
sen fick alex och flikan springa i ridhuset alex sadeljord är klar på torsdag så då kan man rida igen.
det kommer inte bli några bilder på ett tag. det är nåt glappt när man ska ladda över bilder till datan, så den ska lämmnas in.
imorn händer det grejer kanske ;) mer säger jag inte än. händer det nåt kul så skriver jag det när allt är biff :D
idag på lektionen var steely i sitt esse! jag var mer upp i luften än på marken. folk kunnde inte ens dra in snor på läktaren utan att han for i lufften, knäppisen.

skit! roffe vann inte järringpriset.
god natt alla vänner;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0