helgen är redan över.

jaha, så var helgen över igen. konstigt att helgen går så fort när veckorna går så mycket långsammare. var i stallet på förmiddagen. idag red jag Letizia och Graciana. ridhuset börjar kännas lite långtråkigt. idag gick det lite sådär och rida. men så e det ju ibland går det upp och ibland går det ner. tyckte jag var ganska duktig idag också, jag rensade bland mina schabrak. fanns ett par som jag gav upp. ska sluta använda lurkiga schabrak när man har fina som bara ligger. sen plockade jag bort julpyntet hos hästarna. så nu är det tomt och kalt i stallet till nästa år.
sen gick jag och pontus ut med bessie. vi gick runt på nya strandpromenaden. oj vad fint det kommer vara i sommar.

pontus och bessie.


bessie, och hon har inte munkorg. hon har grimma för att hon drar en aning i kopplet :)


jag och pontus på promenad.

middagen idag serverades på sjögränd. det blev taccos. inte dumt alls trots att det var andra gången den här helgen. försökte också lära mig drick latte, det gick ju sådär. inte precis min favvo dryck.
nu ska jag lägga mig och läsa cesar milans bok.
bye bye.    

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bessie drar väl inte, hon kan ju gå fot,(i 3 sek).

2009-01-13 @ 15:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0