hemma.

hemma efter ännu en dag av jobb. jobbade först i stallet. idag var det väldigt kallt, man har liksom vänjt av sig vid - grader och får ju en chock när det blir kallt igen. men det är härligt. 100 ggr bättre än regn och gegga. sen fick jag nån slags stress noja. brukar aldrig bli stressad men idag var jag så stressad att hela jag skakade, (konstigt). efter som jag aldrig är stressad så där så visste jag inte riktigt vad det va för nåt. kännde bara att det var lite mycket saker att hinna med innan klockan slog 5 och jag skulle ha min första lektion. men det gick iaf bra jag hann me alla hästar med en kvart tillgodo :) sen hade jag 2 lektioner. tjejerna som rider är så duktiga! lika kul varje gång man står där i det svin kalla ridhuset. mina höfter är ju inte å leka med när det är kallt heller. är lika stel som en 90-åring. alltid lika härligt! sen var dagen liksom slut. har nyss ätit en underbar middag från FELIX. oxjärpar m. klyftpotatis m m m... nu e det bara hoppa in i duschen, rasta Bessie, ta ett antiinflamatoriskt piller och sen hoppa i säng. god natt ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0