hemma.

nu e vi hemma igen. jobbade idag, det gick rätt smidigt inget att fylla på med bara men det gick ändå. sen red jag Alice och Letizia. Sandra ska ju inte rida nåt mer nu, ni som känner henne vet ju varför ;) så Mette ska börja hjälpa mig rida hästarna nu istället. hon har ju ridit till lektionshästen Coral men han går ju mer och mer på lektion nu så hon får ju lite tid över då. hon red Crax och Mascara. Marre var pigg som vanligt och Crax en aning åt det segare hållet som vanligt. men jag tror hon tyckte det gick rätt hyfsat iaf (hoppas). Alice var ganska framåt idag, livrädd för Hilmer som gjorde konstiga ljud. Letizia var lite springig idag. hon försökte liksom springa ifrån jobbet, ni vet vad jag menar. Mamma red Graciana. hon var lite stel till en början men såg ut att mjukas upp ju längre tiden gick :)
det blev inget IKEA idag. tiden räcker liksom inte till till allt när man både jobbar och rider. men imorron då ska det bli av. det måste in lampor i sovrummet. man ser ju ingenting där inne när mörkret faller.


ska lägga mig i sängen nu och kolla tv tills jag somnar. Pontus har laggt beslag på tvn i vardagsrummet, det är hockey som visas. är man förvånad? nej!
Ponte om du läser raden här nedan så kan du lista ut resultatet :D
dncvwjdnewjnrvkwl4timråejnvrfejrnvikjrn-wjdvjkedrolqwek1modockjdnkdjekjnfvejnvkjendckle
haha!! ganska roligt gjort av mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0