hur mycket osis kan man ha?

jobbade först. red Marre och Alice idag, gick rätt hyfsat. sen skyndade jag hem. vi skulle ju till IKEA och köpa lampskärmar och en golvlampfot. hittade skärmar som vi bestämde oss för att köpa. dom vi ville ha fanns ju såklart inte så nu tog jag ett par andra bara. sen skulle vi hämta foten och sen va det klart. tror ni att den fanns eller? NEJ! det är ju helt sjukt att alltid när man ska köpa grejer så är det alltid nåt som är slut. jag blev så j-vla sur. försökte till å med köpa skylt exet, men det fick man tydligen inte :( så nu måste jag tillbax yttligare en gång. vi tog iaf skärmarna annars finns väl inte det nästa gång man kommer dit.  sen köpte vid några lågenergi lampor. man måste ju göra vad man kan för att hjälpa till mot klimathotet. det känndes bra i hjärtat.
när vi kom hem så började fixkliet i mina fingrar. julen packades ner i kartonger. det blev väldigt ljust i lägenheten när granen plockades ner :)
lite bilder på nyheter i vårat hem.

nya tvbänken, jag är väldigt nöjd.


nya lampskärmen. jag har en på min sida av sängen oxå. sen ska den stora skärmen få en fot så kommer den upp oxå.
bye bye sålänge.

Kommentarer
Postat av: grannen

snyggt det blev!!! Like the tv- bänk

2009-01-06 @ 22:22:54
Postat av: emelie

Kändes, med ett n malin :)

2009-01-06 @ 22:29:46
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: Mette

Va bra det blev med tv-bänken! Den var väldigt snygg!

2009-01-13 @ 14:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0