idag är det sängtime kl 21!

helgen är slut och ny vecka imorgon. det är ju inte klokt vad veckorna går fort! det som är bra med det är ju att sommaren och värmen kommer snabbare. longerade alexandra idag. hon är ju så lydig på linan:) min duktiga big mama.


 sen red jag och mamma ut en sväng hon va inte magsjuk troligtvis matförgiftad, härligt med pizza). fy faan va kallt det var idag. sålblåst å -1 är ju 100 ggr värre än -10. smörjde upp alexandras jord för att kunna ta den till skomakaren. men han kunde inte fixa den, jag ska ha nån som kan skära ett hål så den inte skaver mot hennes ink.
när vi kom hem från eurostop så placerade jag mig i soffan, verry nice. har legat här och surfat runt i flera timmar nu. snart blir det lite glass m. chockladkross till efterrätt mmm...
snart är det god natt och inget mer bloggande idag.


Kommentarer
Postat av: Ann

Hoppas middagen bliev god, själva åt vi pizza... bådar gott för morgondagen....



Kram Ann

2009-01-18 @ 22:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0