lite ensamt

man känner sig ju faktiskt lite ensam när man är själv fler dagar än va man är van vid. pontus har ju varit borta sen i måndags. men han kommer ju hem imorgon:) om han nu kommer. han sa att 70% av frankrikes befolkning skulle strejka från ikväll kl  7. vi får väl se vad som händer imorgon. sverige kom iaf 2:a i kock VM. heja sverige!

jag gillar verkligen made in sweden. laila, anders och andreas är ju supercoola svenskar som ingen vetat om, iaf inte jag. me like svenskar som gör sverige känt runt om i världen.
Å jens vad faan tänker jens med, världens chans å han sumpar den! tänk om det där hade hänt en annan, ja tack!
god natt nu ska jag sova upp tidigt imorgon så jag hinner få klart stallet tills jag ska hämta pontus få ARN, bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0