lite shopping blev det allt :)

red idag för första gången sen i onsdags. tog det ganska lungt, tog dom 2 som behövde ta det lika lungt som jag själv. alltså marre och häppi. mamma och mette fick rida desto mer. mamma red crax, alice och graciana. mette red steely, letizia och alexandra. gillar inte det träns som alexandra har, det är ju alldeles för stort. så idag var jag på lite jakt efter ett nytt. men när jag väl va på hööks så bestämmde jag mig för att vänta till göteborg.


jag och mamma drog iväg till hööks efter stallet idag. jag skulle kolla träns till alexandra (men det blev inget). sen hade bessie fått ett täcke av stina pina, ann och patriks hund. hon fick det bara för att hon e en sån himmla bra barnvakt åt stina när hennes husse och matte jobbar. men bessie var visst större än man kunde tro så jag fick lov att åka byta idag. men det fick bli en annan sort.

bessie i sitt nya fina röda täcke.


sen fick hon ett reflex täcke också, som är helt perfekt när hon lurkar runt i mörkret i stallet.

sen åkte vi till väsby centrum och kollade lite grann. jag hittade lite bra grejjer på rea. det är alltid roligare när man hittar bra grejjer till bra priser.

det blev ett par jeans och ett par chinos från MQ. en väst från gina tricot. ett par skor från bella.
2 ringar från glitter.



snart ska vi kolla finalen i körslaget och äta bakad potatis med specialröran mmm....
bye bye

Kommentarer
Postat av: Elin och Oscar

Stina vill hälsa att namnet "Stina-pina" kan hon stå ut med, bara hon får komma på fler besök! Bara inte det går mode i klänningar på dagis...vet hur opraktiskt det är när man ska leka i leran!!!!

Kram från Stinas Lill-matte och Lill-husse



PS Elin hälsar att klänningar är snyggt och bekvämt, byxor är obekvämt!

2009-01-31 @ 19:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0