lördag idag.

började i stallet rätt tidigt idag. hämtade upp mette, sen åkte vi ut. mamma ringde och talade om att hon var magsjuk eller mat förgiftad. då fick vi eld i baken. vi fick plötsligt 3 hästar var att rida innan kl10, vi kom ut till stallet kanske kvart i åtta. jab började longeera alexandra. hon har ju en ink under magen så hon kan inte ha sadel. men det går bra att longera med en longergjord som sitter löst. ska fixa sadelgjorden imorn eller i början på nästa vecka. maria har ju ridit barbacka hela vintern men jag kan tyvärr inte det med mina höfter. sen red jag steely och graciana. steely var pigg som vanligt. måste kolla hans tänder när veterinären kommer. graciana gick också bra idag. hon har blivit så mycket lugnare.
mette red letizia, crax och alice. jag tror hon var nöjd. det såg iaf bra ut.
åkte hem vid lunch tid. jag var vrålhungrig så pontus gick till calabrese eller hur det stavas och köpte en pitaburgare till mig och en pizza till sig själv, mmm...
sen åkte pontus och jobbade och jag begav mig till märsta. skulle handla på carmen för mitt pressent kort men kom lagom tills dom skulle stänga så jag får åka dit en annan dag:(
när jag kom hem hade jag fått mail från en tjej som var intresserad av flika, la ju ut annons på henne igår. men jag säger bara så här, där blir det ingen affär!
nu sitter jag hos nicke och maria och väntar på att klockan ska slå 8, alla vet väl vad som visas på tv då. jag hade ju sån tur att jag blev bjuden på middag här också. vårrullar och ris, verry good! tack.
nu ska jag in på mailen och glo om det har kommit några svar. 
nån som vill köpa biljetter till gbg horse show? finns till torsdag och fredag.
bye bye. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0