morgon stund har guld i mun;)

åkte till stallet ganska tidigt imorse. va där vid 8. idag skulle jag rida Graciana och Mascara. men igår måste Mascara gjort sig illa i hagen för hon va halt när hon kom in. Jag hade ju hoppats på att det var pga att hon hade tappat en brodd. men det var väl mest önsketänkande :( så idag red jag bara Graciana. men tro det eller ej, jag tycker att det gick jätte bra idag med henne. hon gjorde 2 galoppombyten. för vilken annan häst som helst är väl det inget märkvärdigt men för henne är det en stor grej. hon e så fin min lilla askungen. sen smorde jag hennes grejer det var absolut nödvändigt.





jag och pontus åkte sen ner till sigtuna och åt lunch på myntet. jag åt hummer soppa, mmm... jätte gott en kall dag. sen strosade vi runt i lilla sigtuna iväntan på att pontus pappa skulle hämta pontus. dom skulle nämligen och kolla på hockey. så jag har tillbringat dagen hemma själv och med bessie såklart. jag har passat på att städa så nu e det fint. pontus kom hem lagom till middag och körslaget. idag säger jag bara HEJA HANNA!

Kommentarer
Postat av: tildaVW

haha vilka söta bilder du har lagt:)

2009-01-24 @ 22:31:36
URL: http://blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0