soffläge? ja tack!

imorse va det kul när jag skulle klä på mig. om nån undrar hur det är å va mellan 70 å 100 år så vet jag. min höft hade ett allvarligt fel imorse. när man inte ens kan klä på sig utan att få tårar i ögonen så e det inte bra. försökte klä på mig på normalt sätt, alltså stående. men det var omöjligt, så för att få på byxor och strumpor så var jag tvungen att sitta ner. hur sjukt är det?! jag är ju ännu inte ens 26 år. fatta hur det blir när jag blir gammal på riktigt! SKIT!

red alexandra idag. gick så där det var ju inte mycket skänkel att skryta med.
sen kom hasse, alltså veterinären. fixade lite här å där. Graciana å Steely fick raspade tänder. man e ju inte precis avundsjuk på deras sätt att göra tandläkarbesök. så nu ska det nog kännas bättre när jag rider imorgon.

nu ska jag med min ömma höft lägga mig i soffan å inte resa mig förens jag ska ut med bessie sen blir det raka vägen i säng. bye bye.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Malin, du vet vad som gäller i morgon.....

Man måste prova innan man förkastar saker.

2009-01-27 @ 22:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0