trött man e då.

gick upp tidigt idag, ca 05.00. jag var tvungen att åka till stallet tidigt idag eftersom jag skulle åka tidigare där ifrån å hämta pontus och hans chef på arlanda 11.30. men vi hann klart allt innan jag var tvungen att dra, så det blev bara kvar att ta in hästarna för madde efter det jag hade åkt. jag fick 6 st jätte fina halsband av pontus när han kom hem.
nu ska jag åka tillbax till stallet och borsta. tror inte att jag rider idag, höften känns inte bättre. om jag sätter mig i bilen innan jag tar in benen så måste jag lyfta in benet, orkar liksom inte lyfta det med dess egen styrka :( och om jag ska kunna stå i timmar idag och ha lektion så får jag nog hoppa ridningen:( men det är dock något som jag inte gillar, jag är rätt så noga med att hästarna går sina dagar och inte vilar för mycket. men jag får se hur det blir med det.
ses kanske ikväll, bye bye så länge.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Fina halsband...

Jobbigt med höften, hoppas det blir bättre...

2009-01-29 @ 21:44:31
Postat av: matilda vw

gud va söt arwen ee:)

2009-02-10 @ 22:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0