varför kan jag aldrig lägga mig i tid??

varför måste jag vara uppe så sent jämt??? bra fråga, ingen som vet.

idag var det dax att sätta igång Steely och Häppi. tyvärr har nog Häppiness sträck sig i hagen eller nåt. inte så konstigt dom var helt tokiga igår. så typiskt, stackars lilla Häppi. hon var iaf jätte pigg i ridhuset idag. det var i å för sig båda 2. men häppi fick inte springa så länge eftersom jag upptäckte att hon var halt. Steely kunde däremot inte sluta galoppera. det var nog tur för mig att jag longerade och inte red. jag hade suttit uppe i taknocken då.

lilla söta Häppi på G i ridhuset.


Busiga Steely, längtar till imorgon när jag får sitta på hans stabila rygg??

På ridlektionen ikväll red jag Crax. det gick så himla bra. Lilla Craxen gjorde en uppryckning från i torsdags.


Crax efter en hård dressyrlektion :)


Letizia och Alice var också svettiga efter lektionen. Mette red Lettan och Mamma red Alice. Alice ska alltid upp i kameran när man fotar henne, därav ingen nos på bilden ;)
bye bye å god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0