I´m back!

nu ska jag vara tillbaka på bloggbanan igen. men ibland hinns det bara inte med. har haft ridläger i 5 veckor och bloggat på ridlägerbloggen och då har det bara inte hunnits med eget bloggande. men nu hoppas jag att jag ska vara lite bättre.

nu har jag semester, så himla skönt! vi har som vanligt inte planerat nåt för semestern. men nåt får vi väl iaf hitta på. ikväll blir det fest hos mogge och erika. ska bli jätte roligt.
idag har jag flängt runt lite överallt. märsta centrum och handlat en flytväst till bessie. tänkte åka båt imorgon och hon kommer garanterat hoppa i. sen såg jag jätte fina lyktor 2 för 199:- på öb. dom fick också följa med hem. skulle köpa en klänning från kappahl men fanns så klart inte i min storlek. sen ringde carro från stallet å jag var tvungen att åka och kolla gnäggets öga, så det bidde ingen klänning. skit! det får bli nåt gammalt ikväll.
har fixat lite på uteplatsen också. köpte täckbark igår till rabbaten men det räkte så klart inte så får fixa klart imorgon.då blir det bilder.
nu måste jag hoppa i duschen så jag slipper gå bort med blött hår.
adios!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0