jaha, så var det måndag igen...

helgen svischar förbi så fort att jag inte ens hinner blogga. det var jätte kul på grönan i lördags. tomas dileva e ju så himla bra! jag ska lägga upp bilder nån dag:) igår var vi ute och for. jag, mamma, maria och mette var lite här å där. vi var på en lite gårdsbutik som heter montebello möbler, massor med antika möbler och doningar. sen var vi på täbygalopp och kolla in en jätte loppis. jag köpte 18 tallrikar från rörstrand. jätte fina. 300 spänn kostade dom bara.
idag började ett nytt ridläger, näst sista sen är det semester. började lite knakigt sen gick det bättre.
gjorde världens klipp på hööks idag. skulle köpa ett par ridbyxor för ett presentkort jag fått av mette och maria. men det slutade med att jag bara betalade för en tröja på rea. tack så mycket!
har börjat på mitt snikeriprojekt idag. imorgon blir det klart och då ska jag ta en bild så ni får se:)
nu e det dax för bloggning på ridläger bloggen.
adios!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0