lördag hela dagen.

japp då har man varit på IKEA idag också. men först åkte vi till elgiganten. jag skulle kolla in en ny telefon. det var ju helt sjukt! var där i ca 1.5 timme innan jag hade fått med mig telefonen. välja telefon, stå i kö. fixa nytt abonemang, vänta på att det skulle gå igenom. stå i kö igen... betala, stå i kö, vänta på telefonen å sen var det klart.... 100 år senare.
men nu har jag iaf min nya telefon, det blev en W995. nu ligger den på laddning, sen ska jag fota. den har 8.1 mpx. nice!

när allt de där var klart åkte vi över till ikea. jag skulle köpa några plast lådor som jag ska ha i hyllan i stallet. jag är så trött på all råttskit som e överallt. nu ska stallet bara tvättas, målas och hyllorna städas. sen är det klart. slutet nära...eller inte.
nu drar jag och lilla dumma bären över till maria, tuva och pillerman där väntar dom och linda "the grannen" (visste inte hur det stavades på engelska)
bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0