måndag.

har varit rätt så sänkt sen igår. har åkt på världens förkylning. så det har inte varit så värst spännande första dagar på semestern. men imorgon hoppas jag att jag åtminstonde kan vistas ute utan att bli halvblind.
nu e jag helt uttåkad, klarar inte det här med att bara ligga inne så värst bra. har iaf kollat en film idag. det blev baksmällan. var ganska rolig trotts att det kanske inte var riktigt min typ av film. jag blev så stressad av hela handlingen. gillar inte när folk på film gör klantiga grejjer som man så uppenbart kan se. usch usch usch.
sen har jag bara legat som en grönsak i soffan. ingen orkade laga mat så vi köpte pizza från campino. och vad har hänt med deras pizzor??? köpte en u-båt och den såg ut som det var en barn pizza. inte för att jag åt upp hela ändå men ändå. den såg lite snål ut.
kollar beck nu. har sovit så mycket idag att jag inte känner mig ett dugg trött faktiskt. men jag måste börja förbereda mig för sängen nu för det värsta jag vet är att inte kunna sova.
good night....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad klassiskt att bli sjuk just som semestern börjar...men det är vanligt att det blir så när man varvar ner efter att ha hållit i gång en längre tid.

Krya på dig o hoppas du får en skön semester:)

Kram Sandra

2009-07-21 @ 15:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0