söndag.

idag har det inte hänt så mycket. var i stallet på dagen. fixade lite med allt möjligt. ponte spolade stallet och jag satte upp krokar och lite smått å gott. fotade hästarna med min nya kamera. blir jätte bra bilder, tror jag iaf. har inte fört över några till datorn ännu.
imorgon ska jag ta ut hästarna på en skritt tur. första gången sen förra lördagen.
"hallå sandra! vill du hjälpa till;)"

var och åt en snabbis på kopparkitteln i kväll också. sigtuna företag har ju ingen koll på hur man ska tjäna pengar. dedt ska vara en turist stad men hälften av alla butiker har semester stängt och restaurangerna stänger köket vid 7 halv 8. eller så e det inte öppet överhuvudtaget. konstigt om jag får säga. om jag åker på semester till en semesterort så förväntar iaf jag mig att allt ska vara öppet. men det kanske bara e jag.

nu kommer vi just ifrån maria. vi har kollat på filmen "allt flyter". ganska rolig film. men inget jag skulle se på bio tror jag.

förkylningen har kommit tillbax också. det är väl så att jag fått svininfluensan. kanske inte men jobbigt är det iaf. har fått nån slags träningsvärk i magen pga nysningar och hostningar.
nu ska jag försöka sova bort det.
god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0