tisdag.

oj vad mina ben är trötta nu. idag har mina ben fått bära mig vill jag lova. i morse var jag i stallet och gosade med hästarna. dom e så mysiga där dom går och betar i hagarna. sen hjälpte jag E och prova ut en sadel till hennes nya fina häst. gick rätt lätt eftersom den första vi provade verkade passa både häst och ryttare:)
sen drog jag och ponte till stinsen. hade pressentkort som jag bara var tvungen att handla upp:)
det blev en kjol från H&M, ett par jeans från gina, klänning från MQ. allt detta på REA. bra där malin! sen blev det en mysig kofta och en brosch från MQ, inte rea tyvärr. och final på hööks med ett par nya ridbyxor.


för ponte blev det ett par rutiga chinos, yeees!!! 5 poäng till mig. 2 skjortor en i jeans och en i manchester. och ett par rutiga pjuks. inget på rea förutom skorna kanske. så går det om man e kinkig med vad man handlar. då blir det dyrare.


känner mig så nöjd med våran shopping dag.
sen tog jag, maria och linda våran kvällspromenad. tiger och bessie var med idag också. bessie skötte sig ovanligt bra i koppel idag faktiskt. kors i taket. när jag kom hem hade ponte gjort iordning plockmat som vi åt till middag. mysigt och gott. nu får jag väl gå och lägga mig, pontus ligger redan och sover och det är så tråkigt att sitta uppe själv.
good night.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0