torsdag kväll.

ridlägerjobbs veckan e snart slut. sista veckan med övernattning sen väntar 2 veckor med dagridläger.
idag har jag varit  både nervös, stolt som en tupp och jätte glad. idag på förmiddagen hade vi hoppning. "mina småtjejer" hoppade en oxer på 1m! det var väl 1.5 år sedan som jag fick spinga runt banan med varenda unge. gå in och kolla på ridläger bloggen!

hade tempo träning med tjejerna på em. jag red häppi, en riktig klippa när man e ute i skogen. har inte så mycket att rida på just nu. hälften av alla hästar har tappskor. man blir alldeles slapp av det lilla ridandet.

nu på kvällen har jag, maria och linda varit ute å gått. idag blev det ner till sigtuna. var på posten och hämtade ut ett paket från mormor och morfar. vet precis vad jag ska göra av det. får ni se när jag snickrat klart:) kan nog ta ett tag för mig att få arslet ur vagnen å få det klart.

adios!

Kommentarer
Postat av: daddy

Vad du blev fin i håret.Bilen åxo hörde jag. Du kan väl höra av dig.Puss Pappa

2009-07-03 @ 18:29:25
Postat av: Styvmor

Såg att du klippt dig, det vart bra. Jag missade min klipptid för ca 1 mån sen så jag har en mörk utväxt på ca 5 cm på varje sida om benan, snyggt! Ska försöka att fixa till det under semestern.



Är i Göteborg och värmen håller i sig. Orkar inte vara ute så vi åker runt och shoppar mm. Ska nu ut och gå längst stranden till e restaurang.



Det går rykten om att du snart fyller år. Vad önskar du dig i present?? Du får höra av dig.



Hälsningar

Anna

2009-07-03 @ 18:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0