åter igen...

...helt värdo på uppdatering!
helgen har nåt sitt slut och imorgon e det dax för jobb igen.

i fredags var jag på tjejmiddag hos ylva. det var jag, ylva, sarah, linda och maria. trevligt. drack lite vin pratade och åt god mat. maria sarah och linda gick ut på KC. pontus fick hämta mig när dom gick ut. skulle ju upp tidigt och rida i lördags. man vill ju hinna rida innan värmen slår till.
i lördags var vi och badade. inte för att jag badar. jag e en badkruka, men doppade fötterna gjorde jag iaf. jag och tuva som också e en badkurka satt på bryggan och plaskade.
tuva luva.


igår kväll var phille och ylva här och grillade. supergott me grillat. blev rätt sent så dom blev kvar på våra soffor.

idag har det inte hänt så värst mycket. ville åka till täbygalopp på en stor loppis men det var ingen som ville följa med. men jag ska dit nån gång iaf. när pontus inte jobbar kan jag ju tvinga med honom iaf.
nu på kvällen så har vi varit och handlat ridläger mat. imorgon e det ju dax igen...
adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0