dålig på uppdatering...

japp, det är jag det. tar det lite snabbt nu bara.

fredag: hästarna rids till sommarbetet. äntligen semester för våra fina lektionshästar.


Lördag och tävling.
häppi och jag. slutade på en 1:a placering. jippiiii!!!


marre och jag. marres 1:a tävling på ca 1,5 år.


jag och alexandra. 1:a placerade i 1.10cm. tjohoooo!!!


blev en rätt bra dag det där trots regn och rusk.


söndag

gick också rätt så bra. alice 6:e placerad i 1.10cm. crax 5:e placerad i 1.20cm. sen hoppade lettan felfritt. det är det ända som behövs när man hoppar unghäst. sen hoppade lettan 1.30cm med 4 fel. mycket nöjd med det iaf. var en lång och lite knicksig bana.


idag började ridlägrena hos oss. gå gärna in och kolla på våran ridlägerblogg.
http://www.ravstaridlager.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Mette

Grattis Malin!

Fina bilder :)

2009-06-16 @ 14:14:30
Postat av: Erika

Lite seg på att gratta dig, men får väl kanske vara först med att säga grattis till en helsida i sigtunabygden ;p

Grattis grattis Malin :)

2009-06-17 @ 07:19:28
URL: http://moggika.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaha, här får man minsann läsa om dina framgångar i tidningen!!GRATTIS Malin o alla goá tyskarna.(Häppi är bäst!:)

Sandra

2009-06-17 @ 14:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0