första student motagningen denna vecka.

idag har jag haft turbofart i stallet. varför? jo, för att jag skulle hinna åka till madde som tog studenten idag. trevligt sällskap och god mat. vi (jag, mette, sanna, linkan, johanna) köpte en plattång i pressent. tror nog hon blev glad iaf. tänk va längesedan det var man själv tog studenten. 7 år sen, det är ju en evighet sedan. 

så här såg vi ut idag.

madde.


mette, jag, madde, johanna, sanna.


imorgon jobbar jag kväll ist för morgon. rätt skönt faktisk. ska försöka hinna till ÖB imorgon, hann inte dit idag. sen fyller farmor år imorgon också. hoppas jag hinner dit innan jag åker å jobbar iaf. måste komma på en pressent också. nån som har ett förslag? hjälp sökes!

god night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0