fredag.

en vecka kvar med stalljobb. sen börjar sommarlovet och där med ridläger.

usch vad det regnade igår. 2 timmars ridlektioner och sen ridning själv. jag var helt nerkyld efter den utevistelsen. hoppade marre för första gången på länge. hon tyckte det var hur kul som helst. som en raket:)

veterinär hasse var ute igår också. tog blodprov på crax. vi ska kolla om det kan vara så att han fortfarande har lite hingst kvar i sig. sen fixade han lite annat också. pebbels och hebbe har iaf perfeka tänder fick vi reda på igår:)


idag var det jobb på morgonen som vanligt igen (jobbade kväll igår). hade lite tidspress eftersom vi skulle till emma på studentmottagning. mycke som skulle hinnas med. man har ju sån tur att just idag när man har brottom så har alla hästar rullat sig. thank you lord för pontus som hjälpt mig idag!
 jag red crax, som var livrädd för allt i stora paddocken. mette red alice och lettan, carro skrittade mascara för att jag skulle hinna med att rida april. hon har ju varit lite strulig, men det har gått bra när jag longerat så just idag så smittade det väl över på ridningen. det var iaf roligt att det gick bra och att jag slapp ramla av.


alltid spännande att prova nåt nytt;)

sen bar det av till emma för studentfirande. jätte god mat. nu e det väl fullt drag på KC. tänk var kul det var för 7 år sedan;)


grattis emma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0