halloj!

hinner liksom inte uppdatera så mycket just nu. har fullt upp med ridläger och annat. är helt slut när jag kommer hem. vi har ju en ridläger blogg också som tar en del tid att hålla på med. just nu försöker jag ladda upp en film snutt på youtube så jag kan länka till ridläger bloggen. ni vet ju att jag är bäst på datorer så det tar ju sin lilla tid. har försök logga in ca 15 min nu. men tror jag lyckat iaf, filmen bearbetas fortfarande. imorgon e det sista dagen på första ridlägret. har planerat för lite skoj under dagen. nä nu måste jag tillbax till youtube, ska ju försöka länka filmen till bloggen också, kommer ju sitta här hela natten.
god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0