måndag.

så var vi igång igen. ny vecka nya tag. nu e det ju bara 2 veckor kvar av det vanliga jobbet slut och ridlägerna drar igång. var och tävlade igår. gick lite sådär. häppis ritt var absolut inget att skryta om. slut pratat om det. crax blev 4:a i 1.20m. duktiga lilla crax. men det var ju så sjuk varmt å ingen skugga nånstans. så när det var dax för 1.30m fick jag nåt slags solsting. hjärt klappning, skakiga ben och all ork försvann samma sekund som jag tog på mig kavajen. så det blev inte så bra de heller. får ta igen det i märsta om 2 veckor.

idag var det ganska lungt. red ut på häppi med mette å crax. det blev det mascara på lektion idag. gick rätt hyfsaf iaf.......

nä nu e det god natt innan Jag somnar sittandes i soffan.
god natt allihop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0