midsommarafton idag.

idag e det midsommar. utanför e vädret grått, mulet och blåsigt.
har inte hunnit blogga så mycket under veckan, vi har ju haft ridläger med 18 barn mellan 6 å 9 år. om ni inte har testat att ha det så kan jag säga att man blir helt slut. å som grädde på moset så har jag ridit på morgonen innan vi började. så igår när jag kom hem så somnade jag i soffan vid 8-9. jag tvärsov  till 11 sen stupade jag i säng och sov vidare där. snart ska jag till stallet och göra iordning bröllopsvagnen. jag och mette ska köra bröllop i odensala idag. måsta nog säga att det inte e den bästa väderdagen att gifta sig på, men men det går väl det också.
ikväll när vi slutat jobba så ska vi till pontus föräldrar. undrar om vi ska vara inne eller ute? måsta lägga fram kläder nu så det går snabbt i eftermiddag när jag kommer hem.

härligt midsommar väder utanför fönstret.


adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0