skepp å ohoj!

har varit i stallet 15 timmar eller nåt idag. var trött när jag kom hem men då hade pontus fixat nåt som heter spotify på datan. det är hur kul som helst! sitter just nu och ylar till madonna och like a virgin. till pontus förtret. ni som känner mig vet att jag inte e världens sångfågel. men som man säger sjunger hellre än bra:)



idag stod jag i köket till lunch. det blev fiskpinnar med mos och ärter. gott! sen red vi ut på eftermiddagen.
nu på kvällen har jag haft hoppning med ett gäng tjejjer, av äldre modell ;) kul att ha vuxna ibland också. men ridningen e ju densamma.
nu måste jag göra ett sista ryck på spotify sen e det sängen.
god natt!

Kommentarer
Postat av: Jessica GL

å aj aj aj . Imorgon blir det tårta :0)

2009-06-23 @ 23:25:49
Postat av: Mamma

Du med din röst...tänk på grannarna!!!

Sov gott

2009-06-23 @ 23:32:17
Postat av: Johanna Thüring

Spotify är toppenbra, Emil fixade den på min dator också, jätte bra att ha vid middagar eller annat, man kan göra en egen lista med låtar man vill spela upp. Hur bra som hellst..

Ledsen att jag inte dök upp på kvällen när fredrik hade träningar. Glömde helt bort, men på lördag smäller det igen, en hemlighet men jag tror du vet vad jag menar, önska mig lycka till! Kram

2009-06-23 @ 23:40:37
Postat av: anna

haha, kan fkt se dig framför mig sitta o skråla för full hals. Säger som din mamma; tänk på grannarna... ;) Hoppas allt är bra annars.

KRAM!

2009-06-24 @ 07:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0